Autor Tema: Poliranje-totalni početnik  (Posjeta: 18864 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Goccizd

  • Početnik
  • *
  • Postova: 8
  • Spol: Muški
    • Email
Poliranje-totalni početnik
« : Svibanj 03, 2019, 11:00:52 poslijepodne »
Pozdrav svima.

Evo sam i ja dosao u vas svijet. Iman 7 auta u kuci(sve talijani) danas sam zavrsio sa poliranjem fiat punta gt jer gabiman namjeru prodavat jednostavno je doslo vrijeme kad se nema vremena za njega a i ujedno je bio test vozilo posto sam pocetnik u ovome.sve u svemu kakav je bio super je ispalo.jedino je lak na krovu pojeden ali to je vec posao za pitura.trebam savjet za fiat bravo sport 2007 god. Htio bih ga isto cijelog rijesit i na kraju nanijeti od sf suave(vec je kupljen i ceka svoje vrijeme) kako je odrzavanje posli toga sto se tice pranja? Unaprijed se ispricavam ako vas pitam neke gluposti ali nov sam u ovome.10 dana sam samo citao po forumu, da nije njega ne bi ispolira ni punta  :lolcry:

Offline ARTB155

  • two bucket majstor
  • ***
  • Postova: 160
  • Spol: Muški
Odg: Poliranje-totalni početnik
« Odgovori #1 : Svibanj 04, 2019, 10:59:29 prijepodne »
Pomoglo bi kad bi napisao koju polirku koristiš, koje spužve, paste?
Da li ćeš radit kemijsku i mehaničku dekontaminaciju prije poliranja?
Koliko mi je poznato SF Suave je "keramika", a kako i sam kažeš da si totalni početnik malo sam skeptičan u uspješno nanošenje "keramike" bez prethodnog iskustva u nanošenju voska ili sealanta.
Konkretno, ne znam koliko SF Suave "oprašta" greške prilikom nanošenja, a pogotovo ukoliko se radi o tamnom autu.
Vodi računa da je rasvjeta izuzetno bitna kod nanošenja keramike kako bi se na vrijeme uočile nepravilnosti te kako bi bio u mogućnosti ispraviti ih prije nego bude kasno jer kad "stvrdne" onda je kod velike većine keramičkih premaza jedini način popravka brušenje, ponovno poluranje i ponovno nanošenje.


Offline Goccizd

  • Početnik
  • *
  • Postova: 8
  • Spol: Muški
    • Email