Tehnički dio > Detailing eksterijera

potreban savjet

(1/2) > >>

loodi:
savjet i misljenje iskusnijih u vezi uzasno jake i brze oksidacije na jednom jedva par godina starom mondeu...

polirao sam to pred nepunih godinu dana.
sad se vratio jer mu je hauba OPET oksidirala ko sta je bila prvi put...
a stanje koje je nanio u medjuvremenu da ne pricamo... gle swirlove u godinu dana:


cisto onako usput... kamenac oko sprica... kaze da je u pocetku bio presretan kako taj deterdzent iz kauflanda cisti stakla...


al doso je zbog ovoga:


sve to pod verbalnu garanciju, iako nije postivao rok za nanosenje voska (naravno, cinilo mu se da,l citiram: "nema smisla")


dakle, redom:
pranje dimer 1:40
skidac smole wurth (skoro cijela bocica, al ODUSEVLJEN proizvodom)
glina sonax, lubrikant eagle1 glass cleaner cisti
ispiranje demineraliziranom vodom
susenje water magnet
105 via megs vuna, buff sonax bijele MF
superfina via 3m zuta spuzva, buff sonax bijele
ultrafina via 3m plava, buff megs supreme shine
pranje dimer 1:40
IPA brisanje
megs gold class paste wax via megs aplikator i buff s 3m MF novom, 2 sloja, sat vremena susenja izmedju.

proces je prakticki isti kao i prvi put, rezultat po ocekivanjima, dakle nis novog:


al strah me da ce to opet oksidirat ko prvi put.

kad se vidi gore slika kako je oksidiralo to, vidi se da ide tocno po onim pojacanjima ispod haube.
e da, bila je farbana!!! (iako vlasnik tvrdi da nije. a drugi vlasnik je)

sad konacno pitanje:

ako... uhm... KAD mi se vrati opet, da mu ja jednostavno sve prefarbam za 100 ojra i rijesim problem jednom zauvijek?

inace: zasto dolazi do toga? ocito nije greska samo u laku...

mislavto:
kako bi mu to prefarbao? inace lakiras ili?

po meni je ovdje najvise kriv vlasnik, bar dok gledam slike. vidi se da na auto ne pazi, ovakve swearlove za godinu ne skupe cak ni oni koje boli k...za auto, nego oni jos ekstremniji :tuctuc

eventualno da mu preporucis sealant umjesto voska pa da drzi malo dulje. ocito je ta hauba jako lose polakirana.
a zasto dolazi do toga tako brzo, valjda ce se neki pro lakirer javiti pa reci razlog, ili cemo pitati google :kumori

loodi:
ja, naravno!
poliram, farbam, airbrushujem, stagod treba! :D

ajmo onda cekat ove lakirere s foruma pa cemo znat

rango1971:
ako je hauba rađena kod nekog u fušu
špric-kit , filer se nisu dovoljno posušili, odma ga je išao obrađivati
znači nije rađeno u komori, ponekad zbog toga hoče biti problema
čak nakon par mjeseci pojede lak, i ne samo to
nego se vide i krugov,i kako je brušeno sa mašinom
pa i tragovi od ručnog  brušenja
ili je možda lak razrijeđivan sa neodgovarajučim razređivačem
ili ga je previše
stari profi lakireri, imaju mali električni štednjak, šparet
i griju lak prije lairanja i razređivanja
lak dok je ugrijan, ide u njega puno manje razređivača jer je rijedak
samim time je i jači, kvalitetniji
i on kad se pošprica, razlije se kako treba i sjaji swe u 16
naravno i komora treba biti ugrijana
barem 20-25*C unutra, ja nebih špricao na manjoj temperaturi

gledao sam slike i čini mi se da je ova hauba la - papa
svoje dala
odi kod nekoga ko ima aparat za mjerenje laka na autu
pa vidi ....

bo:
Nešto ne valja s bojom, moj Mondeo je 2001. g. pa nemam ovakvih problema.
S pravim održavanjem sam počeo tek zadnje 2-3 godine.

Šogor ima ovakav problem na Nexiji, mislim da je to nedostatak bezbojnog laka ili jako loše farbanje.

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju