Tehnički dio > Detailing eksterijera

Poliranje stakala i laka,totalni pocetnik

(1/3) > >>

dokii:
Pozdrav ekipa,
imam izgrebana sva stakla na Golfu 5,vecina su povrsinske ogrebotine koje se ne osjete prelaskom prsta preko njih dok na zadnjoj sajbi ima vecih ostecenja koja bi poliranjem barem donekle smanjio.

Citao sam dosta,frend ima Einhell polirku od 700 kn i narucio sam cerijev oksid,nastavke i sve za poliranje stakala,isao bi ovim redoslijedom : prvo dobro oprati stakla,uzeo neki glass cleaner za auto stakla i sa time jos + mikrofibr krpa i na kraju glinom dodatno izvukao prljavstinu te alkohol  onda da krene poliranje,ono sto me zanima,koja brzina rotacije ?

Na stranim forumima savjetuje 600-800 rpm,ne predugo se zadrzavati jer se staklo brzo zagrijava i moze puknuti i narusis opticka svojstva i dobijes deformacije itd.

Frend je iskusan dosta u poliranju,samo me zanima savjet i na sto tocno paziti kad se krene polirati,koja rotacija,kakvi pokreti,koliko puta prelaziti,u kojem omjeru mijesati cerijev oksid i vodu itd. ?
Nalazim dosta oprecne informacije na forumima i guideovima pa ako moze nesto sigurno isprobano da se bacim na citanje.

Drugo,imam Golf 5 crna boja na kojoj se svaka piknica vidi,koju pastu preporucati za prvu pa meksu i zavrsnu ? Dobro oprati auto i proci glinom i u redu je ?

To cemo tek raditi u osmom mjesecu pa imam vremena se pripremiti.

Hvala na savjetima i neka se profesionalci ne uvrijede ako sam kakvu glupost napisao  :mrgreen: :palacgore:

zejtin014:
Odgovor na drugo pitanje imas ovde.  ^-^ http://www.cro-detailing.com/index.php/topic,1092.0.html

dokii:
Hvala,bacam se na citanje.
Ima li koja tema ili vodic oko poliranja stakala ?

ml.detailer:
Sto se tice stakla dobro si sve napisao, moj savjet polako i provjeravaj, nemoj dozvolit da ti se pregrije, radi na najnizim okretajima kako si i naveo, hotizontalni i vertikalni prijelazi nemoj zadrzavat pad na jednom mjestu, zastiti lak automobila, svaki put dobro promjesaj pastu prije nego sto ponovno apliciras jer stajanjem prestane bit homogena mjesavina, imaj kraj sebe jednu spricaljku s vodom da mozes ohladit trebat ce ti i tokom procesa za lakse poliranje kad voda ispari s stakla i nemoj odustajat jer vjerojatno ces prvi put biti razocaran to je mukotrpan posao i potrebno je vrjeme  :palacgore:

dokii:

--- Citat: ml.detailer - Srpanj 15, 2017, 03:40:50 poslijepodne ---Sto se tice stakla dobro si sve napisao, moj savjet polako i provjeravaj, nemoj dozvolit da ti se pregrije, radi na najnizim okretajima kako si i naveo, hotizontalni i vertikalni prijelazi nemoj zadrzavat pad na jednom mjestu, zastiti lak automobila, svaki put dobro promjesaj pastu prije nego sto ponovno apliciras jer stajanjem prestane bit homogena mjesavina, imaj kraj sebe jednu spricaljku s vodom da mozes ohladit trebat ce ti i tokom procesa za lakse poliranje kad voda ispari s stakla i nemoj odustajat jer vjerojatno ces prvi put biti razocaran to je mukotrpan posao i potrebno je vrjeme  :palacgore:

--- Kraj citata ---

Kako znati da li se pregrijava,mislim do koje granice ici ? Da li praviti guscu smjesu ili,sa cime aplicirati smjesu na prozor i u kako ?
Mislim da vodom hladim ako se staklo pregrije ? Smijem li to uopce da ne dode do pucanja prozora ?

Koliko je tebi trebalo i kakve si rezultate dobio ?

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju