Tehnički dio > Strojno poliranje

Troslojnog poliranja cijelog automobila - rasprava

<< < (12/13) > >>

bo:
Probaj sa Sonax cut&finish na CG hex orange padu prije finish faze (ako radiš sa roto, za DA neznam).

Crni A5 mi je jedan od 3 najteža auta koja sam radio, tako da.. Sretno  :mrgreen:

kroky:
malo ste mu pregrube kombinacije naveli, zuta rupes i zuti rupes pad, ili menzerna 2500 ili tak neka SREDNJA kombinacija. ili jednostavno neku onestep pastu tipa bijela rupes UHS pa malo laganije vrtit a duze radit



upravo se natezem s takvom bojom ali na bmw-u. namucis se s cut-om i onda sa finishom jos vise. ok, nebi se cudio da je muka sa finish-om na hondi, al ne na tvrdoj bmw crnoj. + uzasno "grabby" boja, pa skidas pastu i napravis jos vece sranje skidajuci pastu.  u jednom trenu pogledam oko sebe, 10ak bocica paste i 7 ili 8 razlicitih padova oko mene :D

btw 2, essence i primer su finish paste koje to nemogu izvuc al mozda mogu sakrit. pa ak ti je to cilj...

hery0609:
Hvala svima na odgovoru.

Pošto radim s DA polirkom mislim da neću ništa više dirati, zadovoljan sa rezultatom... cca 85% korekcija je. To sam primjeti samo na mjestima.
Ipak je ovo auto za svaki dan... začas se swirlovi i sitne ogrebotine vrate.
Neću silovati lak bzv.





Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

kroky:
nije silovanje jer trebas samo poboljsat finish  :scottwax1

pH detailing:
Izvrti još jednu ruku finisha sa Essenceom, to đubre čuda pokriva. Manji pritisak i manji okretaji, samo da zapuni još jednom što treba.

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

[*] Prethodna stranica

Idi na punu verziju