Tehnički dio > Strojno poliranje

poliranje po auto kucama

(1/8) > >>

mislavto:
kako gledamo burazu auto, malo smo hodali danas po auto kućama...

to su izložbe holograma, kao da nitko nije čuo za fine paste...
prolazimo pored jednog auto salona i vidim lika kako žulja po srebrnom passatu...
neki narandžasti pad je na makiti, pasta nisam vidio koja je, i lik digao brzinu i stisnuo i žulja li ga žulja...ne znam tko ga je to učio ali mi je malo jasnije zašto auti po tim salonima rabljenih izgledaju kako izgledaju...užas!
katastrofa, ne znam samo otkud mu toliko sreće da ne spali lak, ili ga možda ipak spali  :zunge2
mislim da bi oni koji na forumu najmanje znaju o poliranju mogli biti učitelji takvim pametnjakovićima...

 :glup_ruzan :glup_ruzan :glup_ruzan

tonyy:
Kad sam bio preuzet Puga bacio sam malo oko po ostalim autima u salonu i mogu vam reć da oni koji koji stoje u salonu,a bili su par puta prani imaju svirlove,to se pogotovo vidi na crnim,sve novi auti..strašno..za mojeg sam im rekao da ništa ne diraju tako da nije imao svirlove,samo je bio ispran,imao je sreće..

Mirka:
 :dobro tacno je to,ja sam radio u autosalonu i znam kako se stvari odvijaju,ponekad se auto koji stoju u salon pere,ali se vise puta obrise sa prasko,u svim salonima eksponate su u ocajnom stanju,ali musterije to nemogu da vide  8) ,najbolje je kupiti auto iz skladiste,tad se samo opere toplom vodom da se skine zastita,a nama je bio cilj da se sto brze proda eksponat u salonu,to se zove# ciscenje eksponata#,jer koliko duze stoji u salon ,toliko se vise usvirla  :2funny ,i dan danas imam komsija koji je kupio od mene Seat Leon,koji je stojao kao eksponat dva meseca,a koleginica ga je mazila svaki dan sa prasko u ruci,a ja prodgem sad skoro svaki dan pored njega i kad ga vidim da je jos usvirlan  :doh1 ,a komsija nece da plati poliranje  :polirka ,jedini salon za koji se stvarno brine gazda tog salona je salon Fiata i citroena,ako neki auto odstoji duze vreme u salon kao eksponat,zove me da ga ispoliram pre nego si ga kupac preuzme,posteno jel  :dobro a uvek se to lako zavrsi sa ultrafinu i vosak,sledeci put cu da nabacim neku sliku od salona  :dobro

oz7:
Iz mog iskustva, a poznajem većinu vlasnika autosalona rabljenih, i dobar dio ovlaštenih zastupnika na području ZG-a i okolice, oni svi imaju svoje ili kvartovske majstore s makitom, jednim padom i jednom (uglavnom grubom pastom) i dive se njegovom radu i tu nema puno promjene već godinama.
Moram priznati da sam i ja, tada jako mlad lud i neupučen vjerovao da su ti majstori čarobnjaci i da od toga bolje ne može, sve dok nisam pred nekoliko godina otkrio detailing world na netu.
Također priznajem da sam i ja kao mulac prva poliranja radio s nekim d/a smećem iz metroa i nekim većinom noname grubim pastama u limenkama, još ih imam negdi u garaži moram to potražiti. Premda sam u to vrijeme i ja tj. stari imao autosalon s konstantnih 30-ak auta, cijelo lijeto sam swirlao jednog po jednog kako smo ih uvozili iz inozemstva s tim pastama i zajedno smo se divili kako mi dobro ide. :D Dobivao sam i savjete majstora kako je najbolje polirati prljav i prašnjav auto jer tako "pasta bolje grize i brže čisti" i tako.  :2funny Bila su to luda vremena  :doh1
Koliko vidim, malo se toga promjenilo glede poliranja. :D

zdravo:
Istina je ovo sve navedeno za salone a poseban naglasak bi stavio na salone polovnih auta (kod nas u Hercegovini u svakom selo ih ima bar 2-3), a gradove da ne spominjem.
Imao sam priliku posjetiti praonicu koja radi za najvećeg trgovca polovnim autima u regiji (AS Kramar).
To je smiješno šta se sve radi da se auto uvali nekome.
Vidio sam par auta ujutro (prije nego si išta počeli raditi) i za 2 sata kad su ih završili (možeš misliti šta se sve uradi za sva sata).
Unutra budu umazana i crna, uljepljena...
A izvana uglavnom imaju po nekoliko ogrebotina i udubina.

Sistem je slijedeći; operu ga, operu ga iznutra, usjaje, namirišu, izvana ispoliraju s nečim šta je pri ruci i obavezno ostave 1 crticu ili udubinu (to ja planirano).
Sad se pitate zašto, pa npr kad dođe potencijalni kupac i oblijeće oko auta, i normalno hoće da mu cijenu malo spuste, onda nakon nekoliko minuta buljenja u auto skonta tu ograbotinu ili udubinu i odmah mu trgovac skine 500-tinjak KM.
Ovome drago a nije ni svjestan šta je kupio.

To su uglavnom auta stara 5-7 godina i koja su prešla od 120.000 - 180.000 km (zanimljivo u svih skoro ista kilometraža) cccc
Čudo su digitalni satovi  :dobro
Svaki ima gume koje odmah treba mijenjati, kočnice (pločice) i amortizere isto, a veliki servis naravno nije rađen (zbog toga ga je njemac i prodao).

U ovlaštenim auto kućama je stanje isto u qurcu.
Neki ih peru tekućinom za skidanje masnoće sa motora :lol: i što je najtužnije oni misle da to tako treba qqqq
U salonima stvarno ima puno auta sa svirlovima i to nitko i ne primjećuje ccc

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju