Autor Tema: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje  (Posjeta: 15726 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dasy27

  • two bucket majstor
  • ***
  • Postova: 234
  • Spol: Muški
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #15 : Veljača 05, 2017, 07:40:50 poslijepodne »
Ja imam osjecaj da su ti ova sjenila prljava / zuta. Mozda fotografije varaju

Poslano sa mog GT-I9060I koristeći Tapatalk


Offline markol

  • Početnik
  • *
  • Postova: 24
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #16 : Veljača 05, 2017, 09:15:12 poslijepodne »
Ja imam osjecaj da su ti ova sjenila prljava / zuta. Mozda fotografije varaju

Poslano sa mog GT-I9060I koristeći Tapatalk
Nisu cini se ovako na foto

Offline markol

  • Početnik
  • *
  • Postova: 24
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #17 : Veljača 05, 2017, 09:15:43 poslijepodne »
Ovo je jedan od najboljih, ako ne i najbolji, video tutorial o obnovi farova.

Nakon što ovo pogledaš puno više stvari će ti biti jasnije i pripremiti će te na savjete kolega koji će ti govoriti o gradacijama i brušenju u različite strane nakon promjene gradacije  :polirka  :palacgore:


Ok. Gleda sam par videa na yt slicnih al i ovaj cu detaljno proucit. Mislite da ce ovaj postupak uklonit tockice?Hvala na savjetu
« Zadnja izmjena: Veljača 05, 2017, 09:16:37 poslijepodne markol »

Offline pH detailing

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 530
  • Spol: Muški
  • WASH - POLISH - WAX - DRIVE™
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #18 : Veljača 05, 2017, 10:06:14 poslijepodne »
Točkice su posljedice udara od kamečića i najčešće su vrlo duboke. Naravno da rijetko kad ima smisla brusiti do te dubine jer bi onda od farova ostao flis papir, ali svejedno valja pravilno probati riješiti problem, ako ništa drugo farovi će dobiti novi život  :palacgore:
Dobro došli na --> https://ph-detailing.hr/ <--

Offline Tomislav

  • OCD
  • ******
  • Postova: 1247
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #19 : Veljača 06, 2017, 01:55:39 poslijepodne »
Točkice su posljedice udara od kamečića i najčešće su vrlo duboke. Naravno da rijetko kad ima smisla brusiti do te dubine jer bi onda od farova ostao flis papir,
Isto sam mu i ja savjetovao, ali kad vidim farove tj. koliko su duboka oštećenja mogu reć ima li smisla ili ne to brusiti/polirati :palacgore:
« Zadnja izmjena: Veljača 06, 2017, 01:56:21 poslijepodne Tomislav »

Offline pH detailing

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 530
  • Spol: Muški
  • WASH - POLISH - WAX - DRIVE™
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #20 : Veljača 06, 2017, 01:59:53 poslijepodne »
Naravno, preko interneta je dosta teško nešto sa 100% sigurnošću reći...!
Dobro došli na --> https://ph-detailing.hr/ <--

Offline dasy27

  • two bucket majstor
  • ***
  • Postova: 234
  • Spol: Muški
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #21 : Veljača 06, 2017, 09:28:50 poslijepodne »
Nakon poliranja ih obavezno zastiti necim kvalitetnim

Offline reja

  • OCD
  • ******
  • Postova: 1224
  • Spol: Ženski
  • Forea OCD/Chemical Guys
    • Forea OCD
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #22 : Veljača 07, 2017, 11:33:29 prijepodne »
Nakon poliranja ih obavezno zastiti necim kvalitetnim

Svakako...Bilo koji Trim restorer je najbolje rješenje jer će trajati najduže.
FOREA-OCD.HR i WWW.CHEMICAL GUYS.HR

Možeš li zamisliti što bih sve mogla napraviti ukoliko bih napravila sve što mogu?

Offline markol

  • Početnik
  • *
  • Postova: 24
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #23 : Veljača 07, 2017, 12:00:17 poslijepodne »
Ok. Hvala puno,rijesit cemo nekako ako se bude dalo. :)

Offline Valerij Vondruška

  • Početnik
  • *
  • Postova: 37
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #24 : Veljača 08, 2017, 12:59:58 prijepodne »
Ovo je jedan od najboljih, ako ne i najbolji, video tutorial o obnovi farova.

Nakon što ovo pogledaš puno više stvari će ti biti jasnije i pripremiti će te na savjete kolega koji će ti govoriti o gradacijama i brušenju u različite strane nakon promjene gradacije  :polirka  :palacgore:


Taj majstor zna sta radi[emoji2] [emoji2] ,profesionalac i sta je najbolje uvijek odgovori na pitanje

Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk

Kad se sjetim kako mi je pamučna majica nekada bila glavni polir stroj :-D

Offline tiCo

  • Početnik
  • *
  • Postova: 43
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #25 : Veljača 08, 2017, 01:53:51 prijepodne »
Nakon poliranja ih obavezno zastiti necim kvalitetnim

Svakako...Bilo koji Trim restorer je najbolje rješenje jer će trajati najduže.

Koji ti koristis? Koji se dobro pokazao?

Offline reja

  • OCD
  • ******
  • Postova: 1224
  • Spol: Ženski
  • Forea OCD/Chemical Guys
    • Forea OCD
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #26 : Veljača 08, 2017, 10:59:39 prijepodne »
Znam da je Gyeon Trim trajao godinu i pol na autu koji prijeđe cca 13 tkm godišnje i garažiran je (nije moj auto da se razumijemo ali vlasnik nema potrebe lagati). Mišljenja sam da bi svaki trim restorer trebao trajati barem godinu dana.

Osobno nemam tih problema jer je auto 90-ih pa su farovi stakleni.  :mrgreen:
Forinta je pokušavao na Corolli sa Fussom, FK1000 i Jet Seal-om sve je to ok ali kratkog vijeka. Jedino ako ti se da nakon svakog cca trećeg pranja ponovno aplicirati.
FOREA-OCD.HR i WWW.CHEMICAL GUYS.HR

Možeš li zamisliti što bih sve mogla napraviti ukoliko bih napravila sve što mogu?

Offline markol

  • Početnik
  • *
  • Postova: 24
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #27 : Veljača 21, 2017, 04:47:21 poslijepodne »
Evo mene opet,ima li netko iskustva sa lakiranjem farova? Gleda sam po netu raznorazne uratke i vide-e,cini mi se ok. Rade sa ovim setom
Radije bi ih brusio i lakira ako ce to trajat jer sam citao da se znaju ljustit i lak popucat al valjda kad se stavi lak za karoseriju,jel isti vrag i sa ovim? Vidim da ima primer i onda lak i da je za farove namjenjen? Bio je cak clanak u novinama od neke firme iz ZG da su lakirani puno dugotrajniji od poliranih? Ako je netko radio ili ima neku info dobro bi dosla
 https://www.google.hr/search?q=scheinwerfer+lackieren&client=ms-android-samsung&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiNnt_sw6HSAhUEtBQKHR5dA7QQ_AUIBygB&biw=360&bih=560&dpr=1.5#tbm=isch&q=colormatic+scheinwerfer+klarsicht-set&imgrc=XjGazDZfNDjHmM:

Offline pH detailing

  • Rotary majstor
  • *****
  • Postova: 530
  • Spol: Muški
  • WASH - POLISH - WAX - DRIVE™
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #28 : Veljača 21, 2017, 04:50:29 poslijepodne »
Lakirani farovi najčešće završe tako da taj lak ispuca. Osim ako nije lakiran sa nekim temperaturno otpornim, iako s njim nemam nikakva iskustva pa ne mogu pričati.
Dobro došli na --> https://ph-detailing.hr/ <--

Offline dean

  • Početnik
  • *
  • Postova: 10
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: Brušenje stakla (farova i maglenki) i poliranje
« Odgovori #29 : Travanj 10, 2017, 12:16:24 poslijepodne »
a od gtechniqa C4 za zastitu farova???