Nema to veze jedno s drugim, ne gledaj broj okretaja.
Sa roto kad se radi ne prelazi se 1500, max 1800 o/min.
Mnogi su počeli sa roto i nisu spalili lak.
Tako i ja, a nisam nikad spalio lak. A imao sam jednom priliku probati na blatobranu od Puga 206 - stvarno moraš biti žešći biser da spališ lak i sa roto.
Probao sam sa compound pastom (3M FC+) i zeleni 3M pad, vrtio sam na jednom te istom mjestu sve dok mi se nije raspao backing plate. I svejedno nisam oštetio lak.
Svaka ima svoje prednosti i nedostatke.
Sa roto se brže skinu teža oštećenja, mogu se mijenjati backing platovi.
Kod DA je bolje to što je bolja tj. brža za one step i fina poliranja, manje zagrijava lak. Ali treba imati više strojeva radi veličine spužvi.
Najbolje je imati obje, ali ako radiš iz hobija onda možda bolje roto jer je dostupnija i u konačnici jeftinija.
Uz malo pažnje problema nema.