Autor Tema: Odg: što kupiti?  (Posjeta: 48722 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline filip_lr3

  • Početnik
  • *
  • Postova: 35
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: što kupiti?
« : Ožujak 02, 2016, 09:26:09 poslijepodne »
E ovako, pošto sam ja totalni početnik u svijetu detailinga trebam vaš savjet što kupiti za odrzavanje crnog A6, crnog A8 i srebrnog Land Rover Discovery 3?

Imam Kärcher wap i malo sam čitao po forumu pa planiram kupiti Bilt Hambert Snow Foam i Foam Lancer za wap.

Također vidio sam da su ljudi zadovoljni sa Soft99 Fusso voskom. Znam da on dolazi u dvije verzije (Light i Dark) a ja imam dva crna auta i jedno srebrno pa me zanima mogu li koristiti Fusso Dark za sva auta?
Unaprijed se zahvaljujem i ispričavam ako sam objavio u krivom podforumu. (novi sam pa mi pogledajte malo kroz prste [emoji2] )
   

Offline Cobra detailer

  • vikend detailer
  • **
  • Postova: 98
  • Spol: Muški
Odg: što kupiti?
« Odgovori #1 : Ožujak 02, 2016, 09:43:18 poslijepodne »
Najbolje je za pocetak kupit neke kvalitetne stvari za osnovno pranje (rukavicu za pranje, sampon i neki mekani rucnik od mikrovlakana za susenje), glina koja je namjenjena za pocetnike ako ne namjeravate polirat aute poslje gliniranja i neko srestvo za ciscenje felgi.<

Eto to je osnovno za pocetno uhodavanje u detailing eksterjera.

Fusso jos nemam pa ce to objasnit netko od kolega koji su isprobali.

Offline filip_lr3

  • Početnik
  • *
  • Postova: 35
  • Spol: Muški
    • Email
Odg: što kupiti?
« Odgovori #2 : Ožujak 02, 2016, 09:51:23 poslijepodne »
Najbolje je za pocetak kupit neke kvalitetne stvari za osnovno pranje (rukavicu za pranje, sampon i neki mekani rucnik od mikrovlakana za susenje), glina koja je namjenjena za pocetnike ako ne namjeravate polirat aute poslje gliniranja i neko srestvo za ciscenje felgi.<

Eto to je osnovno za pocetno uhodavanje u detailing eksterjera.

Fusso jos nemam pa ce to objasnit netko od kolega koji su isprobali.