Autor Tema: Pad servera  (Posjeta: 4872 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline admin

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 274
    • Email
Pad servera
« : Lipanj 13, 2012, 05:37:16 poslijepodne »
Molimo sve članove koji su se registrirali na forum od 30.05.2012 pa do 13.06.2012. da se ponovo registriraju.
Zbog porblema sa serverom registracije su izgubljene.

Više informacija:

Dana 12.06. u jutarnjim satima server je počeo vraćati greške oko pristupa diskovima, dotični problem je ubrzo uklonjen i sve je dalje radilo bez problema.

U toku poslijepodneva (14:20h) na svim stranicama pojavila se greška 500. Dotična greška uzrokovana je nemogućnošću pristupa podacima na diskovima. Administratori u datacentru su obavješeni o tome i provjerom servera ustanovljeno je da je unutar RAID polja došlo do određene greške i svi diskovi su izbačeni iz sinkronizacije.
Ponovno pokretanje servera nije uspjelo budući da diskovi nisu bili prepoznati, što je logičkim razmišljanjem rezultiralo time da se zamijeni nedavno ugrađena nova RAID kartica pošto je očito ona bila u kvaru.
Instalacijom nove kartice sustav je uspješno pokrenut, no tu nastaje novi problem. Diskovi iz RAID polja nisu bili čitljivi i kompletno sve je pokrenuto preko backup diska.
Od tog trenutka (oko 16:00h) sistem administratori su pokušavali (u zadnjih 8 sati) osposobiti diskove, no svi pokušaju su završili bezuspješno.

Kako bi ipak vratili stranice i mail adrese online server je pokrenut preko diska na kojem se nalazi posljednji mjesečni backup kreiran 31.05.

Administratori i dalje pokušavaju osposobiti backup diskove na kojima se nalaze podaci stari od 1 do 5 dana kako bi ih prekopirali na trenutno aktivan disk i tako što je to više moguće smanjili nastalu štetu.

Razlog zbog kojeg server nije vraćen online iz dnevnog ili tjednog backupa je taj što se dotični backup podaci spremaju na diskove koji su također bili instalirani preko RAID kartice koja je prouzročila probleme sa diskovima.

Nažalost ne možemo obećati da li će to biti uspješno ili ne, no pokušat ćemo u narednih nekoliko sati napraviti sve što je moguće da se izgubljeni podaci vrate.

Ispričavamo se zbog nastalih problema i iskreno nam je žao zbog svih gubitaka prouzročenim ovim padom sustava.